Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2011 10:42 - КООРДИНАТОРЪТ НА СИЛА-СЛИВЕН СЕ РАЗГРАНИЧАВА ОТ ДЕЙСТВИЯТА НА ЧЛЕНОВЕТЕ НА СЪЮЗА
Автор: radio999 Категория: Новини   
Прочетен: 963 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 21.04.2011 10:47



На редакционната поща на РАДИО 999 получихме писмо от СИЛА - Сливен, подписано от официално избрания за координатор на местната структура Адриан Димитров. В посланието, въпреки уточнението, че са изложени някакви факти, такива липсват. Освен тези, че Димитров е в чужбина и че наблюдава с интерес, а отскоро и изпълнен със съмнения, как вървят протестите срещу високите цени на горивата в Сливен.


 Предвещанията на ЕКИП 999 отново се оказаха оправдани. В този случай бихме допълнили "за съжаление", но все още не е ясно какво точно се случва в "СИЛА" - Сливен. Както и в повечето местни организации в страната, калесани да представляват новорегистрирания съюз. Дали това са нормални политически процеси, или просто боричкане за слава. И за сила. Очакваме да разберем.

 Ето го и писмото:

"Бих желал да Ви информирам, че макар и далеч от страната. наблюдавам със засилен интерес случващото се в България и най-вече в Сливен, относно протестите срещу високите цени на горивата.За мое съжаление обаче, трябва да ви съобщя следното:
Тъй като не съм в страната и съм далеч от организацията, до мен от 14.04.2011г. започнаха да достигат много и разнопосочни сигнали от хора в и извън нея, някои от които събуждат съмнения относно събитията там. Поради тази причина аз не съм в състояние да взема решение и да реагирам адекватно на така създалата се ситуация. Поради гореописаните факти, се разграничавам от всякакви действия, до завръщането ми в страната.

С Уважение: Адриан Димитров"

Новината е тук:
 

http://www.radio999bg.com/?id=1633






Гласувай:
4



1. pevetsa - ДА ПОЗВОЛИМ НА ХРИСТОС ДА ВЪЗКРЪСНЕ И ЖИВЕЕ В НАС!
24.04.2011 14:41
Христос възкръсна за да имаме вечен живот, нека живее в нас!

Йоан 3:16 Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radio999
Категория: Регионални
Прочетен: 24054
Постинги: 8
Коментари: 13
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930